Functie:
Als customer service officer ben je van A tot Z verantwoordelijk voor de verwerking en opvolging van de orders van klanten in jouw segment en jouw regio (DACH).
Je informeert jouw klanten over onze producten, prijzen en leveringstermijnen.
Je anticipeert op mogelijke hindernissen en zoekt naar accurate oplossingen indien nodig.
Om een optimale service en kwaliteit te kunnen garanderen, werk je nauw samen met jouw collega’s van andere afdelingen zoals sales, productieplanning, transport, credit control, …
In een back-up rol neem je de opvolging ter harte van klanten van je collega’s binnen het team.
Je rapporteert aan de teamlead.
Profiel:
Je kent het belang van een snelle en nauwkeurige dienstverlening aan klanten vanuit een relevante ervaring in een customer service functie.
Je communiceert zowel mondeling als schriftelijk uitstekend in het Nederlands, Engels en Duits.
Je bent vertrouwd met Excel en hebt bij voorkeur ervaring met SAP.
Je denkt klant- en oplossingsgericht en kan adequaat inspelen op behoeften van de klanten.
Je werkt nauwkeurig en bent stressbestendig.
Je bent een echte teamplayer en bent altijd bereid je collega’s bij te staan wanneer nodig.
Meer weten? Stuur je cv naar ellen.himschoot@thecorneroffice.be