Job 3 van 4


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Manager


Voor een Belgische speler in de voedingsindustrie zijn wij op zoek naar een Customer Service Manager



Functie

  • Leiding geven aan een team van customer service medewerkers: coachen, motiveren en opvolgen van KPI’s.
  • Zorgen voor een vlekkeloze klantenservice, zowel vóór als na verkoop.
  • Organiseren van orderverwerking, stockcontrole, logistiek en dagelijkse kantooroperaties.
  • Beheren en trainen van collega’s in SAP & Salesforce, en zorgen voor een up-to-date klantendatabase.
  • Rapporteren over omzet, productallocaties en teamresultaten.
  • Ondersteunen van de Commercial Director met agenda’s, contractopvolging, offertes, presentaties en vergaderingen


Profiel

  • Bachelor in een economische richting of gelijkwaardig door ervaring.
  • Minimum 5 jaar ervaring in het leiden van een interne salesorganisatie.
  • Ervaring met SAP & Salesforce is een sterke troef.
  • Sterke communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels (Frans is een plus).
  • Hands-on mentaliteit, nauwkeurig met cijfers en oog voor detail.
  • Stressbestendig, klantgericht en een echte teamspeler.
  • Uitstekende kennis van MS Office (Excel, PowerPoint, Outlook) en moderne business tools.
  • Als persoon heb je een pragmatische aanpak en durft verantwoordelijkheid te nemen.
  • Je houdt van structuur, maar kan ook flexibel omgaan met verandering.
  • Je bent discreet en professioneel in het omgaan met gevoelige informatie.

:

Aanbod

Je mag rekenen op een aantrekkelijk loon aangevuld met een reeks extralegale voordelen zoals een bedrijfswagen, maaltijdcheques van 8 euro, eco-cheques, sport- en cultuurcheques, en zelfs cadeaucheques. Voor jouw welzijn zorgen we met een hospitalisatie- en groepsverzekering.

Maar ons mooiste voordeel? Dat is onze bedrijfscultuur.

Wij staan bekend om onze warme, familiale sfeer waar collega’s écht voor elkaar door het vuur gaan. Je komt terecht in een team van gedreven, gepassioneerde mensen waar initiatief, autonomie en eigenaarschap gewaardeerd en gestimuleerd worden. Presteren zit in ons DNA, maar zonder ellebogenwerk. Onze leidinggevenden geven oprecht om hun team en creëren een omgeving waarin je met vertrouwen en goesting kan groeien.




Interesse? Stuur dan zeker je cv en je beschikbaarheden voor een eerste kort telefoontje naar ellen.himschoot@thecorneroffice.be en ik vertel je graag meer.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht