Voor een klant – een KMO in Lummen zijn we op zoek naar een punctuele man/vrouw die van correcte administratie haar dagelijks werk wil maken.
Je staat in voor de volledige administratie van A tot Z
Je verwerkt alle binnenkomende documenten van chauffeurs en leveranciers
Je verzorgt de dagelijkse planning van 2 chauffeurs.
Je behandelt de binnenkomende en uitgaande facturen
Je werkt dagelijks volgens de vooropgestelde deadlines alle administratie af
Skills
je bent uiterst punctueel en netjes ingesteld
je bent organisatorisch sterk. De office pakketten hebben geen geheim voor jou
je spreekt en schrijft perfect Nederlands en goed Engels. Kennis van de Franse basistaal is voldoende
je werkt zelfstandig en uiterst verantwoordelijk. Je deed dit ook in een vorige job.
Ons aanbod:
Je krijgt een vast contract na de vooropgestelde interim periode
Je krijgt alle ruimte tot inbreng en initiatief
Je kan je eigen uurrooster bespreken met de zaakvoerder
Een goed salaris naargelang de ervaring en voordelen zijn bespreekbaar
Stuur je cv en motivatie naar: info@topskills.be bij verdere vragen aarzel niet telefonisch contact op te nemen 013 67 67 53