Job 5 van 30


Report this listing

Solliciteren



Administratief Bediende


Onze partner is actief in de verhuur en verkoop van schaarliften, hoogwerkers en heftrucks. Met een uitgebreide en diverse huurvloot bieden ze oplossingen op maat voor zowel korte als lange termijn. Dankzij hun jarenlange expertise en klantgerichte aanpak hebben ze een sterke reputatie opgebouwd binnen de sector. Ze staan bekend om hun stipte leveringen, waarbij machines tijdig op locatie worden gebracht, ongeacht de regio in België. Met focus op betrouwbaarheid en kwaliteit ondersteunen ze klanten bij uiteenlopende projecten, groot of klein. Ter ondersteuning van de Klantendienst zoeken we een administratief bediende Als administratief medewerker verhuur zorg jij voor de vlotte administratieve opvolging van de verhuuractiviteiten. Je bent het aanspreekpunt voor klanten en ondersteunt hen bij vragen, terwijl je nauwlettend toeziet op een correcte verwerking van alle verhuurprocessen. Wat ga je doen? Onderhouden van klantrelaties via telefoon en e-mail. Bewaken van het volledige orderproces: opmaken dossiers, facturen en standaard offertes. Verwerken orders website Up-to-date houden van klantendossiers in ons systeem. Administratief verwerken van aan- en afmeldingen van machines. Ondersteunen bij de planning van chauffeurs en hun ritten. Opvolgen van keuringen voor hoogwerkers en andere toestellen. Klantgericht en commercieel ingesteld, met oog voor resultaat. Je bent communicatief sterk, stressbestendig en kan prioriteiten stellen. Teamspeler, maar ook zelfstandig werken gaat jou goed af. Vlotte kennis van Microsoft Office (Word, Outlook, Excel). Taalvaardig: naast Nederlands spreek je ook vlot Frans. Een vast contract bij een groeiend en dynamisch bedrijf. Een aantrekkelijke verloning aangevuld met maaltijd- & Ecocheques. Een leuke ... Administratie, Stressbestendigheid, Outlook, Planning, Frans, MS Excel, Nederlands, Communicatief sterk, MS Office Suite

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht