Job 7 van 19


Report this listing

Solliciteren



Payroll Officer


📍 HR & Payroll Officer (4/5e of fulltime) – Regio Berchem


Ben jij een HR-expert met een passie voor payroll en sociale wetgeving? Zin in een afwisselende job waar je ècht een verschil maakt? In een open, no-nonsense werkomgeving? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou!


Wat ga je doen?

Als HR & Payroll Officer ben jij hét aanspreekpunt voor alles rond payroll en personeelsadministratie.


✔️ Je verwerkt vlot en correct de maandelijkse loonadministratie voor onze bedienden, samen met het sociaal secretariaat.

✔️ Je adviseert collega’s over sociale wetgeving, verloning, policies en verzekeringen.

✔️ Je beheert het (lease)wagenpark voor België en Nederland.

✔️ Je werkt actief mee aan het optimaliseren van onze HR-processen en KPI-rapportering.

✔️ Samen met je HR-collega zorg je voor continuïteit: jullie zijn elkaars back-up bij afwezigheid.


Wat mag je verwachten?


🔹 Flexibele werkuren (start tussen 7u en 10u)

🔹 Thuiswerk tot 2 dagen per week (dinsdag & donderdag op kantoor)

🔹 Vrije keuze van je vakantiedagen – geen collectieve sluiting

🔹 Marktconform loon + 13e maand (+4%) + bonus (3% van je jaarsalaris)

🔹 Maaltijdcheques (€8), hospitalisatie- en tandverzekering (DKV), groepsverzekering

🔹 Opleidingsbudget én ruimte voor initiatief

🔹 Werken in een bedrijf met open communicatie, vlakke structuur én toffe teambuildings


Wie ben jij?


✔️ Bachelor diploma en minstens 3-5 jaar ervaring in payroll

✔️ Grondige kennis van Belgische sociale wetgeving

✔️ Discreet, nauwkeurig en zelfstandig

✔️ Sterke communicatieskills: empathisch én to the point

✔️ Ervaring met MS Office – kennis van Presta (GroupS) is een plus

✔️ Vlotte talenkennis: NL & ENG


👉 Interesse? Laat van je horen! Je kan makkelijk via Linkedin solliciteren of stuur een mail naar lfouyn@unique.be.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht