Voor onze klant binnen de interieursector zijn we op zoek naar een nauwkeurige Administratief Medewerker die het back-office team in Lier komt versterken. Het gaat om een 4/5de functie en is dus perfect combineerbaar voor een goede work-life balans!
Je verantwoordelijkheden:
- Je staat in voor het onthaal van klanten en bent het telefonisch aanspreekpunt.
- Je biedt administratieve ondersteuning bij aanbestedingen.
- Je volgt de aankoopmailbox op.
- Je kijkt orderbevestigingen na, controleert inkomende facturen en maakt offertes op.
- Je volgt artikelaanpassingen op in ons ERP programma.
Wie we hiervoor zoeken?
- Je kan een stabiele werkervaring voorleggen in een gelijkaardige functie of je hebt een bachelordiploma in aan administratieve/economische richting.
- Je spreekt vloeiend Nederlands, Frans en Engels.
- Je bent nauwkeurig, communicatief sterk en kan snel switchen tussen taken.
Dit krijg jij hiervoor terug:
- Je komt terecht in een familiebedrijf, dat al meer dan 175 jaar staat voor kwaliteit en duurzaamheid in de wereld van interieurconcepten.
- Je kan 4/5de werken, voor jouw ideale work-life balans.
- Dit krijgt mooie voordelen zoals ecocheques en een kilometervergoeding. Ook bekijkt het bedrijf in kwestie de mogelijkheid om een cafetariaplan in te voeren in de toekomst.
- Je bouwt ADV dagen op bovenop je wettelijk verlof.
- Voor een extra goede work-life balans krijg je de mogelijkheid tot heel wat telewerk. Op dinsdag is iedereen op kantoor maar daarnaast is heel wat flexibiliteit mogelijk. De meeste collega's werken 2 à 3 dagen op kantoor. Daarnaast zijn er ook glijdende uren.
- Je werkplek is ultramodern en ingericht met oog op gezelligheid, teamwork en duurzaamheid!
Solliciteren