Wat zal jouw bijdrage zijn aan het realiseren van onze missie?
- Je bent hét aanspreekpunt voor het
facilitair beheer
van een aantal van onze projecten. - Je registreert nieuwe klussen in ons platform en schakelt vlot
externe partners
in. - Kleine technische problemen? Die pak je zelf
hands-on
aan. - Je onderhoudt een goede band met onze leveranciers.
- Via periodieke
conceptrondes
in onze gebouwen hou je een vinger aan de pols om kwalitatief beheer te garanderen. - Je onderhoudt de
stock
en bestelt wat nodig is. - Je zorgt voor een vlotte
administratieve opvolging en facturatie
. - Je hebt rechtstreeks contact met onze studenten, young professionals en bedrijven en maakt hun ervaring zorgeloos.
Wat je wil weten over het Facility Team:
- Plezier onder collega's en een
hoog vertrouwen
zijn typerend voor onze bedrijfscultuur. - We zijn voor de vierde keer op rij gecertificeerd als
Great Place to Work
– een erkenning die de kracht bevestigt van onze cultuur waarin vertrouwen, verbondenheid en trots centraal staan. - Ons bedrijf ademt
duurzaamheid
op verschillende aspecten: sociaal, ecologisch en economisch. - Bij ons is iedereen een
medeMerker
, want we geloven in het delen van onze visie en waarden. - We houden van
diversiteit
en geven de voorkeur aan kleurrijke karakters boven traditionele profielen. - Bij ons draait het om
meer dan gebouwen beheren
– we creëren plekken waar studenten, young professionals en bedrijven zich thuis voelen. - Ons Facility team bruist van energie:
technische experts en planners
die er samen voor zorgen dat Upkot, Upliving en Upoffiz topplekken zijn. - Van
urgente interventies
tot
preventieve acties
– ons enthousiasme werkt aanstekelijk en tilt onze communities naar een hoger niveau. - Krijg je ook energie van het
tackelen van uitdagingen
, dan ben jij misschien de missing link in ons Facility team
Wat kun je van ons verwachten?
- Je doorloopt een
onboarding
programma met begeleiding van een collega. - Via onze
Upgrade Academy
krijgen alle medeMerkers kansen om zich verder professioneel te ontwikkelen. - We stimuleren elke medeMerker om te groeien volgens zijn
talenten
. - Uiteraard wordt een job bij Upgrade Estate ook
mooi beloond
. - Een laptop, GSM, iPad, hospitalisatie- en tandzorgverzekering, eco-en maaltijdcheques maken deel uit van je
verloningspakket
. - Via
Upgrade Mobility
kunnen alle medeMerkers een elektrische fiets, vouwfiets of step leasen. - Voor deze functie is een
bedrijfswagen
voorzien. - Je werkt in een 40 uren week met 12 ADV dagen.
Solliciteren