Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Facility Coördinator


Wat zal jouw bijdrage zijn aan het realiseren van onze missie?

  • Je bent hét aanspreekpunt voor het 
    facilitair beheer
    van een aantal van onze projecten.
  • Je registreert nieuwe klussen in ons platform en schakelt vlot 
    externe partners
     in.
  • Kleine technische problemen? Die pak je zelf 
    hands-on
     aan.
  • Je onderhoudt een goede band met onze leveranciers.
  • Via periodieke 
    conceptrondes
     in onze gebouwen hou je een vinger aan de pols om kwalitatief beheer te garanderen.
  • Je onderhoudt de 
    stock
    en bestelt wat nodig is.
  • Je zorgt voor een vlotte 
    administratieve opvolging en facturatie
    .
  • Je hebt rechtstreeks contact met onze studenten, young professionals en bedrijven en maakt hun ervaring zorgeloos.

Wat je wil weten over het Facility Team:

  • Plezier onder collega's en een 
    hoog vertrouwen
     zijn typerend voor onze bedrijfscultuur.
  • We zijn voor de vierde keer op rij gecertificeerd als 
    Great Place to Work
     – een erkenning die de kracht bevestigt van onze cultuur waarin vertrouwen, verbondenheid en trots centraal staan.
  • Ons bedrijf ademt 
    duurzaamheid
     op verschillende aspecten: sociaal, ecologisch en economisch.
  • Bij ons is iedereen een 
    medeMerker
    , want we geloven in het delen van onze visie en waarden.
  • We houden van 
    diversiteit
     en geven de voorkeur aan kleurrijke karakters boven traditionele profielen.
  • Bij ons draait het om 
    meer dan gebouwen beheren
     – we creëren plekken waar studenten, young professionals en bedrijven zich thuis voelen.
  • Ons Facility team bruist van energie: 
    technische experts en planners
    die er samen voor zorgen dat Upkot, Upliving en Upoffiz topplekken zijn.
  • Van 
    urgente interventies
     tot 
    preventieve acties
     – ons enthousiasme werkt aanstekelijk en tilt onze communities naar een hoger niveau.
  • Krijg je ook energie van het 
    tackelen van uitdagingen
    , dan ben jij misschien de missing link in ons Facility team

Wat kun je van ons verwachten?

  • Je doorloopt een 
    onboarding
    programma met begeleiding van een collega.
  • Via onze 
    Upgrade Academy
     krijgen alle medeMerkers kansen om zich verder professioneel te ontwikkelen.
  • We stimuleren elke medeMerker om te groeien volgens zijn
    talenten
    .
  • Uiteraard wordt een job bij Upgrade Estate ook 
    mooi beloond
    .
  • Een laptop, GSM, iPad, hospitalisatie- en tandzorgverzekering, eco-en maaltijdcheques maken deel uit van je 
    verloningspakket
    .
  • Via 
    Upgrade Mobility
    kunnen alle medeMerkers een elektrische fiets, vouwfiets of step leasen.
  • Voor deze functie is een
    bedrijfswagen
    voorzien.
  • Je werkt in een 40 uren week met 12 ADV dagen.

Solliciteren