Contract: Voltijds Salaris: €2.200 - €2.700 p.m. Firmawagen: Ja Profiel: ICT/Systeem- netwerkbeheer studie met IT-support stage afgerond Regio: Maldegem Taalkennis: Nederlands (moedertaal), goed Engels On-site/thuis: On-site
Over de Functie Wil je jouw carrière in IT starten of heb je al wat eerste ervaring in 1st line support? Dan is deze rol als Servicedesk Medewerker in Maldegem iets voor jou. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de medewerkers van het bedrijf en helpt hen verder met uiteenlopende IT-gerelateerde vragen. Je komt terecht in een hecht team van drie IT-professionals dus er is zeker ruimte voor begeleiding en ontwikkeling. Je werkt volledig on-site en ondersteunt eindgebruikers in een Windows-omgeving met tools zoals Intune en Topdesk (ervaring met Topdesk is een plus, geen must). Naast software support behandel je ook hardware-taken.
Jouw Taken & Verantwoordelijkheden • Eerste aanspreekpunt voor IT-gerelateerde vragen van gemeentemedewerkers. • Analyseren en registreren van meldingen, problemen en verzoeken via het servicedeskplatform. • Oplossen van incidenten of doorzetten naar de juiste collega binnen het team. • Ondersteunen van eindgebruikers in een Windows-omgeving. • Configureren en beheren van hardware, o.a. via Intune. • Duidelijke communicatie naar gebruikers bij IT-problemen en oplossingen. • Samenwerken binnen een klein, ondersteunend team van IT'ers.
Jouw Profiel • Eerste ervaring in een gelijkaardige functie of een relevante stage in eindgebruikersondersteuning. • Grote interesse in IT en leergierige mindset. • Opleiding in een IT-richting of gelijkwaardige kennis via praktijkervaring. • Klantgericht, communicatief sterk en oplossingsgericht. • Vlot in het Nederlands (98% van de communicatie), goede kennis van het Engels. • Teamspeler die goed functioneert in een on-site werkomgeving.