Je maakt deel uit van het team Transversale Diensten. Je werkt overkoepelend en ter ondersteuning van het managementteam én de dagelijkse werking van onze organisatie.
Je ondersteunt de PMO (project management office) met planning, organisatie en administratieve opvolging van projecten over de hele organisatie.
Je faciliteert de samenwerking in de hele organisatie.
Je neemt het eigenaarschap op bij heldere en relevante rapportering en data-analyse ifv outcome, waarbij je data ook interpreteert en voorstellen tot optimalisatie aanbrengt.
Je beheert ons Microsoft CRM-systeem en bent intern ambassadeur ervan. Aanmaak van events, formulieren en customer journeys zitten je in de vingers.
Je beheert en ontwikkelt onze SharePoint-omgeving, voor zowel interne als externe communicatie.
Je ondersteunt de community manager bij het beheer van ons Viva Engage-platform. Je helpt bij het beantwoorden van (technische) vragen en verwijst gericht door.
Je ondersteunt onder meer stakeholder-events, externe opleidingen en webinars. Je ondersteunt de werking van onze VIVEL Academie (opvolging accreditaties, deelname-attesten en facturatie)
Je rapporteert aan de Manager Transversale Diensten
Je bent back-up van een afgesproken taken van je collega’s.
Bachelor/Master diploma of gelijkwaardig door ervaring
Je hebt eerste relevante ervaring in PMO en rapportering
Je werkt zelfstandig, maar bloeit open in team.
Je bent een geboren planner met oog voor detail én overzicht.
Je leert snel en bent handig met nieuwe tools.
Microsoft CRM
Office 365, SharePoint, Viva Engage
Nederlands op moedertaalniveau
Een voltijdse functie met een contract van onbepaalde duur
Een afwisselende functie op het snijvlak van organisatie, communicatie en ondersteuning.
Een team dat inzet op samenwerking, innovatie en groei.
Een sector die staat voor essentieel en maatschappelijk relevant.
Een mooie werk-privé balans met een flexibele combinatie van thuis -en kantoorwerk
Ook net afgestudeerden welkom.