Je voorziet een warm welkom voor onze patiënten, zowel face-to-face als aan de telefoon.
Je draagt zorg voor onze patiënten: je antwoordt op hun vragen, adviseert, voorziet afspraken en verbindt hen door naar de juiste dienst. Eventuele klachten of problemen los jij met de glimlach op.
Je doet een resem aan administratieve taken: verkooporders afhandelen, agenda's beheren, lopende orders opvolgen, post verdelen, …
Intern heb je veel contact met de verstrekkers, de orderbeheerders, de arts ... Je weet de juiste personen te betrekken.
Je waakt erover dat de wachtkamer er ordelijk bij ligt.
Jouw troeven:
Je bent in het bezit van een bachelor diploma in een administratieve richting of bent gelijkaardig door ervaring
Ervaring in SAP is een pluspunt
Je bent dynamisch, sterk klantgericht en praktisch ingesteld en hebt veel verantwoordelijkheidsgevoel
Nederlands, Frans of Engels? Jij weet je prima uit de slag te trekken
Ook als het hectisch wordt, weet jij goed het overzicht en je nauwkeurigheid te bewaren
Je kan voltijds of minstens 80% werken (ma tem vrij tussen 8h00 en 17h00) en bent bereid een lange termijn engagement aan te gaan
Hierin blinkt Vigo uit voor jou:
Je wordt opgenomen in de hechte Vigo family, die garant staat voor een losse sfeer tijdens het werk en leuke teamactiviteiten buiten het werk
We garanderen je een marktconform loon in lijn met jouw capaciteiten en ervaring
We bieden een waaier aan voordelen: een hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques van 8 euro, benefits at work platform, mogelijkheid tot fietslease, gratis griepvaccinatie zijn slechts enkele voorbeelden hiervan
Je komt terecht in een stabiele organisatie met weinig verloop en waar ruimte is voor eigen inbreng en ideeën
Voorts garanderen we jou een no-nonsense aanpak, een thuisvoelen, een "what you see, is what you get" stijl