Job 1 van 4


Report this listing

Solliciteren



Helpdeskmedewerker


Ben jij dé persoon die gecontacteerd wordt bij computerproblemen? Heb je een passie voor IT en help je graag klanten met hun vragen? Dan zoeken wij jou als ICT Helpdeskmedewerker!


Als eerste aanspreekpunt voor onze klanten bied jij ondersteuning bij IT-vraagstukken, zowel telefonisch, per e-mail als via een ticketsysteem. Jij zorgt ervoor dat incidenten en verzoeken snel en klantvriendelijk worden opgelost of doorgestuurd naar de juiste collega’s.



Wat ga je doen?


  • Het aannemen, registreren en afhandelen van IT-gerelateerde incidenten en serviceverzoeken.
  • Analyseren van eerstelijns problemen (hardware/software/netwerk) en zorgen voor een passende oplossing.
  • Het correct en volledig documenteren van meldingen in het ticket- en registratiesysteem.
  • Klanten begeleiden en ondersteunen bij veelvoorkomende IT-vragen.
  • Opvolgen van de IT systemen van klanten en onze managed services (backup, networking & security).
  • Escaleren van complexe storingen naar de secondline of gespecialiseerde teams.
  • Meedenken in verbeteringen van de servicedeskprocessen.



Waar ga je werken?


Onze klant is een toonaangevende speler in de IT-dienstverlening. Ze ondersteunen organisaties bij het optimaal inzetten van IT-oplossingen, met de focus op klanttevredenheid en kwaliteit. Hun supportteam is het kloppend hart van de organisatie waar service en samenwerking centraal staan.



Waarom is dit iets voor jou?


  • Je hebt een Bachelor diploma in ICT.
  • Affiniteit met IT, computers, netwerken en applicaties.
  • Zin voor verantwoordelijkheid
  • Klantvriendelijke en oplossingsgerichte instelling.
  • Goede beheersing van de Nederlands en Frans , zowel mondeling als schriftelijk.
  • Kennis van Windows Desktop en Server systemen, netwerken en Office pakketten.
  • Ervaring in een servicedesk of supportomgeving is mooi meegenomen, maar starters zijn ook welkom!



Wat bieden we jou?


  • Een boeiende, afwisselende job waarin je jouw expertise kan inzetten én verder ontwikkelen.
  • Samenwerken met een topteam van ervaren collega's die je ondersteunen.
  • Job zekerheid: een contract van onbepaalde duur bij een stabiele en gevestigde waarde in de sector.
  • Een aantrekkelijk loonpakket met tal van extralegale voordelen: maaltijdcheques & ecocheques, hospitalisatie- en groepsverzekering.
  • Flexibiliteit: glijdende werkuren en de mogelijkheid om te telewerken.
  • Vlot bereikbaar kantoor + mogelijkheid tot fietsleasing & fietsvergoeding.
  • Opleidingen & groeimogelijkheden, want jij wil de beste worden in jouw job!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht