Gevraagd: Werf Assistent(e)/ Project Ondersteunder
Wij zijn opzoek naar een Werf Assistent(e)/ Project Ondersteunder voor een van onze klanten die actief is op het project “Herinrichting stationsomgeving Brugge”. Met de herinrichting wordt de verkeerssituatie rond het station van Brugge de komende jaren veiliger en kunnen fietsers en voetgangers op een veilige manier de ring oversteken. Daarnaast worden de kruispunten op de ring, het stationsplein en de ruimere omgeving heraangelegd zodat deze belangrijke toegangspoort tot Brugge voor de vele gebruikers een veilige en mooie omgeving wordt. De realisatie van dit project zal in verschillende fases plaatsvinden tussen augustus 2025 en oktober 2027.
Taken & Verantwoordelijkheden:
- Keuringen koppelen aan de juiste mappen
- Overzichten opstellen van de afgevoerde materialen
- Check-In-At-Work beheren (ID cards, VCA certificaten)
- Excel lijsten bijwerken
- Agenda beheer / overleggen plannen
- Centrale mailbox beheren
- Office Management – de koffie voorraad beheren!
Relevant:
- Werkdagen zijn zeer flexibel in te vullen (5 x 6 uur is bijvoorbeeld ook bespreekbaar)
- Maximaal 1 dag vanuit huis werken is bespreekbaar;
- Werktijden zijn ook flexibel; het kantoor start op rond 06.00 / 06.30 uur maar later beginnen is ook zonder meer mogelijk;
- Het projectkantoor is zeer goed bereikbaar. Het kantoor ligt naast het trein- en busstation Brugge en naast een parkeergarage;
Functievereisten:
- BSO Diploma of vergelijkbaar door ervaring
- 3-5 jaar ervaring in de rol van: Werf Assistent(e), Project Assistent of vergelijkbaar
- Algemene Office ervaring (Excel, Word, Sharepoint, Mailboxen)
- Administratief sterk | pro actief
- Positieve houding en ‘gezond verstand’
- Goede beheersing van de Nederlandse taal (gesprekken voeren, bellen, mailen)
Start: ASAP voor 40 uur per week (32 uur per week bespreekbaar)
Duur: December 2026, optie te verlengen tot December 2027
Locatie: Station Brugge
Solliciteren