Er is 1 vacante plaats bij het Centrum voor Technologie en Innovatie (CTI) van de Regie der Gebouwen (Gulden Vlieslaan 87 bus 2, 1060 Brussel). Het CTI is de centrale operationele afdeling met afzonderlijke diensten voor de verschillende disciplines. De dienst Elektromechanica van het CTI houdt zich bezig met het plaatsen van nieuwe elektromechanische installaties in gebouwen, in hoofdzaak liften maar ook hefplatformen, gevelreinigingsinstallaties, toegangspoorten, speciale hefwerktuigen… Ook het beheer en het onderhoud van deze installaties behoort tot het werkgebied van de dienst. De dienst bestaat uit ongeveer 10 personen, hoofdzakelijk ingenieurs, technische experten en technisch assistenten. De kandidaat zal deel uitmaken van een team van 2 personen onder de leiding van het diensthoofd. De Regie der Gebouwen zorgt ervoor dat de federale ambtenaren in kwalitatieve kantoren kunnen werken en houdt ook het federaal architecturaal patrimonium in stand. Haar opdracht bestaat zowel uit het beheer en onderhoud van bestaand federaal vastgoed als uit bouw-, renovatie- en restauratiewerken. De Regie der Gebouwen bestaat uit een hoofdzetel in Brussel en meerdere operationele diensten in het hele land.
De Regie der Gebouwen heeft de afgelopen jaren sterk ingezet op modernisering en is ook vandaag nog volop in verandering. Zo werkt ze onder meer aan een aangename, kwalitatieve en inspirerende werkomgeving voor haar medewerkers. Dat doet ze door in te zetten op resultaatgericht werk, aantrekkelijke kantoren, nieuwe technologieën en een verdere digitalisering van haar werking. Ten slotte hecht ze ook veel belang aan teamwerk en aan een goed evenwicht tussen werk en privé. Functieomschrijving De Regie der Gebouwen zoekt een medewerker voor het facilitair en projectbeheer van hijsinstallaties (liften, goederenliften, enz.) en elektromechanische installaties in haar gebouwen. Facilitair beheer
Opstellen en opvolgen van onderhoudscontracten, herstellingen en facturatie.
Contacten onderhouden met klanten en aannemers.
Organiseren van vergaderingen om problemen op te lossen.
Toezien op de veiligheid en conformiteit van liften (KB 9 maart 2003).
Projectbeheer
Zelf studies uitvoeren en externe studies opvolgen m.b.t. hijsinstallaties.
Opstellen van plannen, bestekken, ramingen en aanbestedingsdossiers.
Samenwerken met studiebureaus en gespecialiseerde tekenaars.
Werfopvolging: technische controle, facturatie, opleveringen en vergaderingen.
Op de hoogte blijven van normen en wetgeving in de sector.
Keuringsbeheer
Opvolging van het contract voor wettelijke keuringen van hijstoestellen.
Leiding geven aan een klein team (2 personen).
Optimaliseren van het opvolgingsprogramma samen met ICT.
Profiel
Je hebt een masterdiploma als industrieel of burgerlijk ingenieur in het domein elektromechanica, mechanica, elektriciteit of elektronica (of gelijkwaardig).
Er is geen ervaring vereist.
Je stelt een vlotte samenwerking met je collega's centraal en bent een sterke communicator.
Een goede kennis van het Frans en in het bezit zijn van een rijbewijs zijn pluspunten.
Niet vereist, wel een troef
Je komt terecht in een tweetalig team dus kennis van het Frans is een pluspunt;
Je bent in het bezit van een rijbewijs B (handgeschakeld) om je te kunnen verplaatsen naar de werven;
Je hebt het diploma van Veiligheidscoördinator of je bent bereid deze opleiding te volgen.
Aanbod Van € 54.925,12 tot € 54.925,12 per jaar Statuut en Graad Je wordt aangeworven als attaché (niveau A2) met de bijhorende weddeschaal NA21. Loon Minimum aanvangswedde: € 54.925,12 (bruto jaarsalaris, reeds aangepast aan de huidige index, reglementaire toelagen niet inbegrepen). Via de salarissimulator kan je je bruto- en nettoloon berekenen door een aantal vragen te beantwoorden. Voordelen We bieden jou een inhoudelijk interessante en zinvolle job, waarmee je bijdraagt tot de kwaliteitsvolle huisvesting van 66.000 federale ambtenaren, het beheer van bijzondere architecturale sites en de verduurzaming van de federale vastgoedportefeuille. En dit met tal van voordelen:
Goede balans tussen werk en privé
glijdende werkuren in een 38-uren week;
12 dagen forfaitaire recuperatie;
mogelijkheid tot telewerk (max. 3 dagen/week);
26 dagen verlof en vrij tussen Kerst en Nieuwjaar;
gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer.
Talrijke ontwikkelingsmogelijkheden
uitgebreid opleidings- en leeraanbod (te volgen tijdens de werkuren);
uitgebreide loopbaankansen.
Financiële voordelen
vakantiegeld;
eindejaarstoelage;
maaltijdcheques;
mogelijkheid tot het krijgen van een tweetaligheidspremie;
mogelijkheid tot een voordelige hospitalisatieverzekering;
gratis woon-werkverkeer met het openbaar vervoer;
mogelijkheid tot het krijgen van een vergoeding voor telewerk;
mogelijkheid om een fietsvergoeding te krijgen;
voordelen en interessante aanbiedingen via Benefits@Work;
allerlei sociale voordelen (financiële steun voor cultuur en sport, tegemoetkoming in de uitgaven van verblijf in kinderopvang, Sinterklaas, ...);
terbeschikkingstelling van een gsm met een abonnement en een laptop;
bedrijfsrestaurant tegen democratische prijzen.
Ontdek alle informatie (extra premies en toelagen, ...) en voordelen over werken bij de federale overheid op de website van BOSA.