Job 2 van 2


Report this listing

Solliciteren



Medewerker beleidsondersteuning


Woonpunt Zennevallei (WPZ) bouwt, huurt, verhuurt en verkoopt als sociale woonmaatschappij woningen aan gezinnen met een laag tot gemiddeld inkomen en is actief in Beersel, Drogenbos, Halle, Linkebeek, Pepingen, Sint-Genesius-Rode en Sint-Pieters-Leeuw.

Al sinds 1920 garanderen we woonzekerheid in de regio. Wij verhuren vandaag meer dan 2000 woongelegenheden en geven zo een thuis aan onze huurders. Samen met 42 collega’s binnen het WPZ-team leggen we de focus op woningen die geschikt, betaalbaar en kwaliteitsvol zijn voor huurders en kopers.
Functieomschrijving Als medewerker beleidsondersteuning ben je een belangrijke schakel in de ondersteuning van de stafdienst en directie. Je zorgt voor een vlotte voorbereiding, opvolging en afhandeling van diverse administratieve processen.


  • Voorbereiden en afhandelen van de zittingen van de bestuursorganen (raad van bestuur, dagelijks bestuur en algemene vergaderingen). Dit zowel op organisatorisch vlak als op administratief vlak met het opmaken van dagordes en nota’s.
  • Verwerking van zitpenningen en kilometervergoedingen voor de leden van de raad van bestuur.
  • Administratieve verwerking van het UBO-register en publicaties in het Belgisch Staatsblad
  • Verzorgen van publicaties richting toezichthoudende instanties
  • Administratieve ondersteuning bij globale onderzoeken door de Vlaamse overheid
  • Opstellen van brieven en communicaties voor stafdienst en directie
  • Beheer en opvolging van de mailbox van de stafdienst
  • Voorbereiden van PowerPointpresentaties voor vergaderingen
  • Materiaalbeheer: aankoop en beheer
  • Opvolging van het lokale woonoverleg
  • Opvolging van het projectportaal

Profiel
  • Je bent in het bezit van een bachelordiploma of hebt voldoende relevante anciënniteit in een soortgelijke functie.
  • Je bent flexibel en proactief en kan je aanpassen aan de administratieve noden van de dag
  • Je werkt nauwkeurig en weet prioriteiten te stellen.
  • Je bent communicatief sterk en schrijft helder en professioneel.
  • Goede kennis van Ms Office, in het bijzonder Outlook, Word en PowerPoint
  • Je hebt een sterke digitale vaardigheid en leert snel werken met nieuwe programma’s.
  • Je hebt affiniteit met juridische en bestuurlijke contexten (RvB, AV, publicaties…).

Met deze vaardigheden heb je een streepje voor:
  • Je hebt al ervaring binnen de sector van de sociale huisvesting.

Aanbod Van € 2.900 tot € 4.000 per maand Er heerst bij Woonpunt Zennevallei een familiale en ongedwongen werksfeer. Er is een goede work-life balance dankzij een uitgebreide verlofregeling. Bovendien krijg je:

  • Een voltijds bediendecontract van onbepaalde duur.
  • Een bruto maandsalaris dat de barema’s van de Vlaamse overheid benadert (niveau B). Je relevante beroepservaring wordt maximaal opgenomen in de berekening van je anciënniteit.
  • De mogelijkheid om tot 2 dagen te telewerken per week met onkostenvergoeding.
  • Extralegale voordelen: een hospitalisatieverzekering, een groepsverzekering en maaltijdcheques (8 euro)
  • De mogelijkheid om je eindejaarspremie te flexibiliseren via een cafetariaplan. Zo kan je bijvoorbeeld een fiets leasen of extra verlofdagen opnemen.
  • Een vergoeding voor je woon-werkverkeer (wagen of fiets) of een tussenkomst van 100% voor openbaar vervoer

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht