Job 6 van 15


Report this listing

Solliciteren



Consulent Dienstencheques Grimbergen (Heysel) Tweetalig NL/FR


Met meer dan 6.000 medewerkers is is XLG een Belgisch succesverhaal. Met een sterke groei bouwen we verder op onze talenten en waarden om onze expansie in België, Frankrijk en Luxemburg voort te zetten in onze technische metiers, facility management en de sector van de dienstencheques. We werken in een zeer dynamische en uitdagende omgeving, waar elke dag verrassingen met zich meebrengt. Wendbaarheid, doortastendheid, klantgerichtheid, zin voor prestaties, vriendelijkheid en samenwerking vormen de kern van ons DNA. Als je bij XLG komt werken, maak je deel uit van een waanzinnig, ambitieus en ondernemend team! Je zult een echte impact hebben op de ontwikkeling van de Groep en meebouwen aan een innovatieve, menselijke en betrokken cultuur. XLG is de leider in de sector van de dienstencheques, met een sterke nadruk op klantentevredenheid. In het kader van de continue ontwikkeling van onze activiteiten en om te kunnen blijven voldoen aan de groeiende vraag van onze klanten, werven wij een Consulent Dienstencheques aan voor ons kantoor in Grimbergen (gelegen aan Heysel). Je bent verantwoordelijk voor het perfect op elkaar afstemmen van klant en huishoudhulp. Hiertoe beheer en volg je de planning op van de huishoudhulpen en de aanvragen van de particulieren. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse controle en de correcte uitvoering van de planning Je draagt bij aan het volledige wervings- en selectieproces Je bent verantwoordelijk voor het opbouwen van een pool van huishoudhulpen Je onderhoudt contacten met externe partners (VDAB, Forem, Actiris, opleidingscentra, scholen, concurrenten naargelang de partnerships, enz.) Je staat in voor de administratieve opvolging van de dossiers (dimona, contractverlengingen, afwezigheden, opvolging van arbeidsongevallen, werkkledij, enz.) en de dienstencheques. Je hebt een hogere opleiding genoten (bachelor), met een administratieve, commerciële of vergelijkbare focus Je hebt aantoonbare ervaring in een administratieve functie Je hebt kennis van de sociale wetgeving en/of van de wetgeving betreffende afwezigheden en ziektes Je hebt een sociale ingesteldheid en een goede communicator Je bent klant- en resultaatgericht Je beschikt over sterke organisatie skills en bent stressbestendig Je kan multitasken, en organisatie brengen in verschillende prioriteiten Je bent zowel assertief als empathisch Je spreekt vlot Nederlands zowel als Frans Een vast onbepaalde duur contract; Een aantrekkelijke functie met verantwoordelijkheid in een bedrijf dat in je gelooft; Een salaris gekoppeld aan jouw beroepservaring en volgens de barema's van PC 2... Uitvoering, Administratie, Stressbestendigheid, Planning, School, Sociale wetgeving, Frans, Nederlands, Bilingual, Nederlands, Frans

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht