Job 1 van 4


Report this listing

Solliciteren



Customer Service medewerker


  • Als Customer Service medewerker sta je in voor de functionele afhandeling van incidenten/requests van klanten (= ziekenhuizen) binnen de vastgelegde procedures en afspraken met klanten.
  • Je bent de eerste contactpersoon van onze klanten inzake functioneel support van onze IT oplossingen (patiëntadministratie-tarificatie-facturatie).
  • Je ondersteunt, instrueert en begeleidt gebruikers en lost zoveel mogelijk incidenten/requests zelfstandig op.
  • Je werkt mee aan het problem management van de ondersteunde toepassingen.
  • Je werkt in een dedicated support team en rapporteert aan een Customer Service Teamleader.
  • Je werkt in een flexibele omgeving zowel op vlak van werkplaats als werkuren.

  • Je bent in het bezit van een diploma bachelor/graduaat, bij voorkeur IT gerelateerd, of gelijkwaardig door enkele jaren ervaring.

  • Je hebt ruime interesse in de ziekenhuissector en/of aanverwante instanties (Riziv, mutualiteiten,…).
  • Je hebt ervaring met administratieve toepassingen binnen ziekenhuizen (kennis van patiënten- en algemene ziekenhuisadministratie is een grote plus).
  • Mondelinge en schriftelijke kennis van het Frans (gesproken/geschreven) en het Engels is een plus.
  • Je werkt graag voor en met klanten en je houdt ervan om oplossingen te zoeken voor klanten en te helpen bij vragen en problemen i.v.m. hun IT applicaties.
  • Je bent klantvriendelijk, flexibel, creatief en oplossingsgericht.
  • Je vindt het leuk om in een team te werken en samen resultaten te behalen.
  • Je bent stressbestendig, weet je eigen prioriteiten te stellen en kan deadlines respecteren.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht