Waar kom je terecht?
In de rol van Cloud & Support Engineer bied je eersteklas ondersteuning aan onze klanten en zorg je voor het beheer en de implementatie van de volledige Azure IT-infrastructuur binnen Aarixa. Je wordt een expert in Microsoft Azure-cloudtechnologieën en bent verantwoordelijk voor het bieden van technische ondersteuning, het oplossen van problemen en het geven van advies aan onze klanten.
Daarnaast ondersteun je klanten bij het opzetten en beheren van MS365-omgevingen (SharePoint, Teams,…) en bied je 1st line support via e-mail en telefoon. Deze rol biedt een uitstekende gelegenheid om je vaardigheden te ontwikkelen, je carrière te bevorderen en een belangrijke rol te spelen in het succes van ons bedrijf.
Ons doel is al onze klanten naar de cloud te brengen, maar gezien er nog een aantal deze stap overwegen, willen we ook de klanten blijven ondersteunen die de stap nog niet hebben gezet. Ook deze klanten vallen binnen jouw portfolio, waardoor ervaring in on-prem technologie zeker nog van pas zal komen.
Wat doe je?
Jouw Talent:
Aanbod:
Je krijgt van ons een voltijds contract van onbepaalde duur aangeboden, inclusief een loonpakket dat op maat voor jou wordt gemaakt. Denk aan: maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, laptop, GSM, elektrische bedrijfswagen mét laadkaart, laadpaal bij jouw thuis, …
Wil jij net als ons blijven groeien en je kennis verruimen? TOP! Wij voorzien namelijk een
Opleidingsbudget met ondersteuning voor jouw persoonlijke carrièrepad. En daarnaast organiseren wij 4 x per jaar een academie waaraan je gratis kan deelnemen.
Naast al dat harde werken hechten wij ook veel belang aan de FUN-factor! Op regelmatige basis
vinden er toffe after work activiteiten plaats voor alle Aarixianen.
Meer informatie over Aarixa
Wil je meer info over Aarixa of toch eens een klein beetje proeven? Je vindt veel informatie terug op maar ook op onze Facebookpagina