Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Parts Advisor Volvo Truck Center Antwerpen


Parts Advisor Volvo Truck Center Antwerpen


Wij zoeken tevens een Parts Advisor voor Volvo Truck Center Hulst Zeeland (NL)


Introductie

Het zijn opwindende tijden om in de automobielsector te werken! De race naar autonome en elektrische vrachtwagens en connected services verandert het gehele competitieve landschap. Innovatieve bedrijven die nieuwe technologieën durven invoeren, vlot nieuwe business models aanwenden en op een constante basis willen veranderen, zullen uiteindelijk de winnaars zijn. De Volvo Groep is zulk bedrijf en ook in haar Truck Centers werken we allen mee aan deze fantastische uitdagingen.


In de Truck Centers verkopen, onderhouden en herstellen we trucks en bussen, werken we met originele Volvo onderdelen volgens de beste Volvo methodes en bieden we een groot gamma diensten aan. We werken met energie, passie en respect voor het individu.


Ontmoet jouw team

Het team bestaat uit 3 teams techniekers die samen instaan voor het vlot afwerken van onderhouden en herstellingen aan trucks en bussen. Daarnaast zijn er ook nog Customer Service Representatives die het eerste aanspreekpunt zijn voor klanten aan de balie of via de telefoon. Samen met jouw collega Parts Advisors sta je in voor een vlotte werking van het magazijn.


Jouw ideale job?

In de functie van Parts Advisor ben je verantwoordelijk voor:

• Het coördineren van de magazijnwerkzaamheden.

• Het tijdig aanwezig zijn van alle nodige onderdelen voor onderhouden en herstellingen

• Het verstrekken van correcte informatie voor opmaak van bestekken

• Stocktellingen / Stockbeheer

• Het opvolgen van terugzendingen

• Het bedienen van klanten aan de parts-counter


Zijn wij ‘the perfect match’?

• Meer dan 5 jaar ervaring in de Automotive sector is vereist

• Enthousiaste teamplayer die ook zelfstandig kan werken,

• Aandacht voor processen en procesoptimalisatie

• Commercieel ingesteld en communicatief vaardig zowel intern als naar klanten

• Flexibel en goed kunnen omgaan met wisselende prioriteiten

• Administratieve duizendpoot met sterke organisatorische vaardigheden die vlot eigen initiatief neemt

• Goede kennis van MS Office

• Goede kennis van het Nederlands – Frans en Engels is pluspunt


Bijna Overtuigd?

We bieden je de kans om een boeiende carrière uit te bouwen bij een solide marktleider. We bieden je een collegiale, informele sfeer en mogelijkheden tot persoonlijke ontwikkeling. Je mag je verwachten aan een aantrekkelijke verloning naar gelang jouw kennis en ervaring aangevuld met een interessant pakket aan extralegale voordelen.


Herken je jezelf in dit profiel, dan horen wij graag van jou!

Solliciteren