Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Payroll & HR Coördinator


Functieomschrijving">

Je bent verantwoordelijk voor de prestatieverwerking en loonvoorbereiding van alle medewerkers, zowel bedienden als (haven)arbeiders. Je staat samen met je collega's in een team om ervoor te zorgen dat deze processen efficiënt en correct zijn uitgevoerd.">

  • Je bereidt de loonopmaak voor door de noodzakelijke gegevens op te halen en te controleren.
  • Je geeft aanvullende informatie en antwoord op vragen van medewerkers over hun salaris of andere arbeidsvoorwaarden.
  • Je voert taken uit in verschillende payroll- en HR-systemen.
  • Je rapporteert regelmatig aan je leidinggevende over je werkzaamheden.

Reqisterde competenties">

We zoeken iemand die:

  • Een goede kennis heeft van de Belgische sociale wetgeving.
  • Met duidelijke taal communiceert en goed kan luisteren.
  • Gedetailleerd en nauwkeurig is bij het werken met gegevens.
  • Ook flexibel is wat betreft de agenda en kan buiten werktijden aangesproken worden.

Prestaties">

We bieden de juiste persoon:

  • Een Marktconform salaris met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering.
  • De kans om een sleutelrol te spelen in de groei en het succes van onze organisatie.
  • Dynamiek en een toonaangevend karakter in een snel veranderende sector.

Solliciteren