Overzicht van de rol en verantwoordelijkheden
- Binnen het departement Legal and Claims Management werk je samen met een Claims Coordinator aan de behandeling van geschillen.
- Je analyseert klachten, trekt conclusies en formuleert oplossingen.
- Je onderhandelt met betrokken partijen (klanten, verzekerden, debiteuren, makelaars) om geschillen op te lossen.
- Je werkt nauw samen met collega's in andere afdelingen (verkoop, risico-aanvaarding en polisbeheer) voor de efficiënte afhandeling van geschillen.
Samenvatting van de vereiste kwalificaties
- Een opleiding financiën, verzekering, buitenlandse handel of recht;
- Het Nederlands als moedertaal en goede kennis van Frans en Engels;
- Afgeronde studie en eventueel ervaring in incassobureau;
- Kritisch denkvermogen en analytische vaardigheden;
- Resultaatgerichtheid, initiatief en teamgeest;
- Gooche communicatieve vaardigheden en assertiviteit.
Lange-termijn perspectieven
- Een vaste functie in een stabiele, meertalige en internationale omgeving;
- De kans om de eigen vaardigheden en expertise voortdurend te ontwikkelen;
- Een salaris gebaseerd op profiel en ervaring, met extralegale voordelen zoals hospitalisatieverzekering, verzekering voor ambulante zorgen, pensioenverzekering, FlexReward-plan en andere extra voordelen;
- Een hybride werkregeling met drie dagen thuiswerk;
- Ook andere aspecten die onze organisatie belangrijk vindt: respect, klantgerichtheid en betrouwbaarheid.
Solliciteren