Job 1 van 10


Report this listing

Solliciteren



Customer Relationship Specialist


Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten


We zoeken een medewerker die klanten met kennis en respect kan bedienen. Als Customer Service Medewerker bouw je duurzame relaties uit met klanten en retailers. Je beheert klantendossiers en bestellingen van A tot Z met zorg en nauwkeurigheid.


Proactief contact opnemen met klanten


Je neemt proactief contact op met klanten om verkoopkansen te detecteren en advies te geven. Je informeert klanten over de producten, collecties en promoties. Je volgt communicatie via mail en telefoon nauwgezet op en biedt de juiste ondersteuning.


Werken samen met interne afdelingen


Je werkt samen met verschillende interne afdelingen om een vlotte klantenervaring te garanderen. Je ondersteunt bij facturatie, betalingen, retouren en na-service.


Een strategisch denker


Je denkt strategisch mee over hoe we klanten nog beter kunnen helpen. Je haalt en ontwikkelt nieuwe ideeën om onze diensten te verbeteren.


Met kennis en respect


Je hebt kennis van onze producten en service en gebruikt deze kennis om klanten hulpvolle antwoorden te geven. Je doet dit altijd met respect en begrip voor de klantensituatie.


Verbinding maken met klanten


Je bent in staat om verbinding te maken met klanten door middel van telefonische of digitale gesprekken. Je luistert naar hun behoeften en geeft effectieve oplossingen.


Samenwerken binnen het team


Je hebt goede communicatieve vaardigheden en bent in staat om je collega's te motiveren en te inspireren. Je maakt nooit verwijtende of beschuldigende opmerkingen tegen anderen. In plaats daarvan communiceer je duidelijk en transparant en vindt je compromissen wanneer dit nodig is.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht