i-mens is een onafhankelijke zorgorganisatie. Met onze 12 000 medewerkers en 2 200 vrijwilligers zijn we al jaren actief in zorg en welzijn aan huis. i-mens, de samenwerking tussen Thuishulp, Solidariteit voor het Gezin en hun partners in thuisverpleging, vormt bovendien de meest complete zorgorganisatie van Vlaanderen en Brussel. We zijn er voor iedereen, van jong tot oud, in elke fase van het leven. We brengen alle zorg aan huis zodat ieder het eigen leven in handen kan blijven houden. Je kan bij ons terecht voor kraamzorg, poetshulp, thuisverpleging, verzorging en zo veel meer. Met i-mens zijn we permanent op zoek naar enthousiaste medewerkers en gemotiveerde vrijwilligers. Zoek jij ook een warme job in de zorg, als verpleegkundige, verzorgende, zorgkundige, poetshulp, kinesist, boekhouder, service center medewerker of nog iets anders? Neem dan snel een kijkje op i-mens.be/jobs en wie weet tot snel. Functieomschrijving Als teamcoach service center geef je leiding aan een team van tele-adviseurs en ben je verantwoordelijk voor het dagelijkse operationele management van jouw team binnen het service center. Je werkt mee aan optimale bereikbaarheid, klantgerichte gesprekken en kwalitatieve behandeling van oproepen:
Je vertaalt de visie en de missie naar jouw team en legt de te bereiken doelstellingen helder uit.
Je neemt, in nauwe samenwerking met de Expert workforce management, beslissingen inzake de dagelijkse organisatie/coördinatie van de activiteiten/taken van het team i.f.v. de actuele bezetting, de drukte, de prioriteiten en de te behalen doelstellingen (bv. bij afwezigheden of nieuwe opdrachten).
Je informeert jouw team over de werking en coördinatie van het service center.
Je neemt, samen met collega teamcoaches, in beurtrol het Intraday Traffic Management op (monitort het inkomende werk volume ten opzichte van de beschikbare tele-adviseurs).
Je ziet toe op de correcte toepassing van procedures en werkinstructies en waakt over de kwaliteit van de klanteninteracties om de vooropgestelde doelstellingen te realiseren.
Je voert kwaliteitscontroles uit o.b.v. enerzijds monitoring van de klanteninteracties (meeluisteren gesprek of beluisteren opname gesprek) en controle op de loggings (steekproefsgewijs) en anderzijds o.b.v. beschikbare data uit de CC software.
Je fungeert als SPOC van jouw team en bent het aanspreekpunt voor interne diensten.
Je structureert de opmerkingen, suggesties, vragen van de tele-adviseurs en dringt indien nodig aan op de noodzakelijke veranderingen.
Je neemt actief deel aan werving en selectie van het eigen team.
Verder sta je in voor de coaching van jouw team waarbij je streeft naar gemotiveerde, betrokken en competente medewerkers:
Je coacht de tele-adviseurs zowel individueel en als groep in het voeren van klantgerichte gesprekken
Je motiveert jouw team, bent een luisterend oor en polst regelmatig hoe je medewerkers zich voelen (bevraging naar welzijn en welbevinden, bekommernissen of frustraties...). Indien nodig, los je eventuele conflicten op.
Je organiseert periodieke teamvergaderingen en (de)briefingmomenten.
Je evalueert de tele-adviseurs en werkt mee aan de bijsturing en kwaliteit- en competentieontwikkeling van je teamleden.
Je volgt de evolutie van de tele-adviseur nauwgezet op aan de hand van periodieke coaching ‘on the job’, evaluatie- en functioneringsgesprekken. Je formuleert besluiten en stelt (individuele) actieplannen op waar nodig.
Je identificeert, in nauwe samenwerking met de kwaliteitsmonitor en talent coach service center, (individuele) opleidingsnoden (technische, procedurele, gedrags- en persoonsgerichte opleidingen).
Je helpt mee bij het tot stand komen van een klantgerichte cultuur/sfeer in het service center (lead by example).
Je helpt mee aan de organisatie van teambuildings en de bewaking van de onderlinge collegialiteit.
Je neemt deel aan een gedeeld wachtsysteem met je collega teamcoaches om de continuïteit te garanderen.
Tot slot ga je kennis en inzichten vergroten door deze te delen en een actieve rol op te nemen in de samenwerking:
Je werkt samen en onderhoudt goede contacten met andere diensten (ondersteunende of operationele), neemt een ambassadeursrol op en werkt mee aan het bekendmaken en promoten van het service center binnen en buiten de organisatie (netwerking/verzorgen van PR).
Je neemt deel aan stafvergaderingen en teamvergaderingen van het service center.
In functie van specifieke competenties kunnen tijdelijke bijkomende opdrachten gegeven worden, ter ondersteuning van de algemene werking van het service center.
Profiel Naast jouw enthousiaste en gedreven persoonlijkheid, zijn er een aantal zaken waar je als kandidaat best ook over beschikt om deze job goed uit te kunnen voeren:
Je bent bij voorkeur in het bezit van een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring in een soortgelijke functie.
Ervaring in het gebruik van log- en ticketingsystemen, communicatieplatformen, databases, CRM, rapportagetools, CC Software is een pluspunt.
Je kan vlot overweg met het MS Office 365 pakket.
Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk). Hierbij beheers je het Nederlands uitstekend en kan je je goed uitdrukken in het Frans.
Je bent sterk mensgericht, collegiaal en gericht op verbetering.
Ervaring in een contact center of in een coördinerende functie in de zorgsector is een pluspunt.
Je bent bereid om occasioneel in het weekend te werken en regelmatig (1/6 weken) een wachtdienst op te nemen.
Aanbod
Voltijds contract van onbepaalde duur: 36u/week
Opstart voorzien zo snel mogelijk (na intern overleg)
Plaats van tewerkstelling: Tramstraat 61, 9052 Zwijnaarde. Je bent bereid je twee keer per maand te verplaatsen naar het kantoor in Kortrijk ('t Hoge 49, 8500 Kortrijk).
Met zorg verlonen we je naargelang je kennis, werk en competenties met een motiverend salarispakket. Je wordt vergoed volgens de loonschalen van het bevoegde paritair comité (P.C. 318). Het minimum startsalaris aan nul jaar anciënniteit bedraagt €3.346.18 (bruto-maandsalaris voor een voltijdse tewerkstelling, aangepast aan de huidige index).
Mogelijkheden rond overname van relevante anciënniteit zullen bekeken worden.
Je ontvangt maaltijdcheques per gewerkte dag (€6).
Je hebt recht op een 13e maand.
Je woon-werk verkeer met de trein wordt volledig vergoed door de werkgever. Voor andere vervoersmiddelen wordt een tussenkomst voorzien, net als voor parkeeronkosten.
Gratis omniumverzekering voor woon-werkverkeer met je eigen wagen.
Je krijgt een laptop en GSM ter beschikking.
Wij bieden de mogelijkheid aan om in te tekenen op een voordelige hospitalisatieverzekering.
Als personeelslid ontvang je kortingen bij meer dan 3600 bedrijven in heel België!